poniedziałek, 12 sierpnia 2013

Nice week abroad- Dubrovnik

Witam! ;3
Przygotowałam dla Was porcję  postów związanych z moimi wakacjami i podróżą poślubną.
Odwiedziłam kilka naprawdę ciekawych miejsc za granicą (jednym z nich było miasto Dubrovnik i tamtejsza plaża) ,opaliłam się a przede wszystkim wypoczęłam ;-) 
Słońce prażyło niemiłosiernie za to wieczory były przyjemnie ciepłe, przejrzysta woda i ani jednej chmurki na niebie

Odkryłam także, że podróżowanie zmieniło moje nastawienie do życia- zrozumiałam, że należy cieszyć się chwilą i  tym, co się  obecnie ma ... :-)
Mam nadzieję, że Wy także odpoczęłyście i macie motywacje do działania. 
Teraz dla Was troszkę zdjęć .
 Miłego oglądania! ;-)









Nocny spacer brzegiem morza... ahhh :)






Pozdrawiam, K.

6 komentarzy:

  1. Kasia, jakie szałowe zmiany na blogu! Wygląda super!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postanowiłam trochę odświeżyć to miejsce, z powodu zmiany nazwy :-)
      Dziękuję za miłe słowa! :-*

      Usuń
    2. No jestem pod wielkim wrażeniem...gapię się cały czas i nie mogę sobie teraz od ciebie iść :*

      Usuń

Bardzo serdecznie dziękuję za każdy zostawiony komentarz.
Pozdrawiam! ;3