poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Hello!

Cześć Kochani!
Z góry Was przepraszam za moja wcześniejszą i dalszą nieobecność, ale wszystko się tak złożyło, że nie mam możliwości  ani wolnego czasu by do Was napisać. Strasznie mi przykro z tego powodu, bo blog stanowi nieodłączny element mojego życia...
Z powodu zepsutego laptopa i matury, która już niedługo  napiszę nowego posta dopiero za ok  tydzień, gdy już większość problemów będzie rozwiązane. Mam nadzieję, że nie zapomnicie o mnie do tego czasu , ja będę się starać czytać wasze nowinki i posty tak często jak tylko będę mogła .
P.S. Mam w zanadrzu kilka ciekawych pomysłów na posty, już niedługo! :)))))

Pozdrawiam Was z całego serca!
Kasia.

18 komentarzy:

  1. Trzymam mocno kciuki!!! Czekam z niecierpliwością na relację z maturalnego maratonu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Mam nadzieję, że wyniki będą zadowalające :)))

      Usuń
  2. trzmamy kciukasy u rąk i nóg:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dasz radę:)pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, choć matura to duże wyzwanie ;) Dziękuje :)

      Usuń
  4. czekamy zatem:D i daj czasu na maturce;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe postaram sie :)

      Usuń
    2. a odnośnie tych ciasteczek to musisz wejść na układ bloggera i tam z gadżetów wybrać sobie "język html/ coś tam" i tam wklejasz to z tej strony: http://www.heartinternet.co.uk/eu-cookie-law.html
      tam gdzie pisze wersja "light" i już;)
      Usuń

      Usuń
  5. Książkę, już przeczytałam dawno, teraz co jakiś czas do niej wracam.
    Moja recenzja na jej temat znajduje się pod tym linkiem
    http://www.blogowyswiat.blogspot.co.uk/2013/01/sztuka-prostoty.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia w maturalnych zmaganiach!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia, trzymam mocno kciuki ;) daj znać jak Ci poszło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, dam znać jak tylko coś będę wiedzieć :)))

      Usuń

Bardzo serdecznie dziękuję za każdy zostawiony komentarz.
Pozdrawiam! ;3