poniedziałek, 21 stycznia 2013

Bio- Oil

Cześć Kochane!
W dzisiejszym poście chciałam Wam przedstawić Moje małe odkrycie ! :)
Na pewno  któraś z Was słyszała o olejku Bio-Oil. Używają je wielkie gwiazdy i celebryci: m.in. Kim Kardashian czy Cameron Diaz.  Dziś zaryzykowałam i kupiłam ten  ( nie tani) kosmetyk. Na pierwszy raz zdecydowałam się na małą buteleczkę (60 ml) i jeśli spodoba mi się, po czym zauważę efekty zakupię go jeszcze raz w większym opakowaniu.


Od prodcenta:
"Bio-Oil ® jest specjalistycznym produktem do pielęgnacji skóry, który pomaga poprawić jej wygląd (blizny, rozstępy,  nierówny koloryt skóry , przebarwienia trądzikowe). Zaawansowane formuły, które zawiera  składnik PurCellin Oil™, sprawiają, że  jest bardzo skuteczny dla wielu problemów skórnych - jak starzenie się skóry i dla skóry odwodnionej.



Ode mnie :
Wybrałam go głownie dla tego, ze to kosmetyk wielofunkcyjny i osoba tak zabiegana jak ja będzie bardzo zadowolona, że za pomocą jednego produktu może  zwalczać rozstępy, nawilżyć twarz itp.
Na pierwszy rzut oka olejek zapakowany jest bardzo zwyczajnie, ma pomarańczowy kolor, który przy wsmarowywaniu wtapia się w kolor skóry. przede wszystkim to naturalny i ekologicznym.
kosmetyk. Dość wydajny, ma bardzo ładny, kojący zapach i dobrze się rozsmarowuje. Będzie idealny dla osób z bardzo suchą skóra, gdyż świetnie natłuszcza cerę a jest przy tym bardzo lekki. Ja osobiście będę stosować go na noc, gdyż mam cerę mieszaną, dlatego też         
ciągu dnia używam kremów matujących.
W moim przypadku liczę na wyrównanie kolorytu skóry i pozbycie się małych śladów po krostkach na piersiach...
Zaczęłam od nasmarowania twarzy na noc i okolic dekoltu. Na  bardzo widoczną poprawę trzeba poczekać ok 2 mies, ale spróbuje, gdyż jak dotąd żaden kosmetyk nie poradził sobie z przebarwieniami na mojej skórze.
Za jakiś czas poinformuje Was o rezultatach :)


Wady:
Nie można go dostać w każdym kosmetycznym sklepie, ale na allegro.pl jest bardzo dużo ofert. Ja swój akurat kupiłam w drogerii WISPOL.

Stosowałyście już może ten olejek? I jak rezultaty ?
Czekam na Wasze opinie :))



37 zł za 60 ml




Teraz żegnam się z Wami, gdyż przede mną najpierw nauka a później ćwiczenia brzuszka :))
Dobrej nocy :*
K.          xoxo 



27 komentarzy:

  1. <3 Kochana ile kosztuje taka buteleczka:)
    Ps.Twoje rady z ćwiczeniami są super już ćwiczyłam i biegałam pomimo tego ze mróz za oknem jestem ślina :) xo xo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. buteleczka jest stosunkowo droga, kosztuje 37 zł, ale już po jednej nocy widać efekty :)

      Usuń
  2. Dołączam się do pytania:) ile kosztuje?. Wiele o nim słyszałam i czaję się na niego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 37 zł , cena trochę powalająca , ale efekty będą jeszcze lepsze :)
      Ta buteleczka jest bardzo wydajna, nie trzeba dużo by pokryć spory kawałek cery :)
      Polecam bo trzeba inwestować w siebie, jesteśmy tego warte :)

      Usuń
    2. Ja mam straszną cerę. Wiecznie zatkane pory i jakieś krostki. Teraz jeszcze bardziej bo hormony mi coś szaleją :P Nawet lekarz mi nie pomógł. Czasami dopada mnie aż deprecha tego powodu. Kiedyś pomagał mi Vichy normaderm a teraz jakimś cudem nie działa :|

      Usuń
    3. Ja to samo... Trądzik już mi tak nie dokucza, ale zostało dużo małych blizn i przebarwień. I muszę z tym walczyć, myślę, że ten olejek pomoże, bo już teraz po pierwszym uzyciu widzę, że moja cera wygląda lepiej :)

      Usuń
    4. Napisz za jakiś czas reaktywację posta i powiedz czy pomogło. Może i ja się za to wezmę.

      Usuń
    5. Też trzymam za słowo słonko :*

      Usuń
  3. olejek warty uwagi i swojej ceny ;) ja nie stosowałam ale spotkałam sie już z wieloma pozytywnymi opiniami na jego temat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja go stosuje od niedawna, ale faktycznie juz widzę lekkie rezultaty :))
      Naprawdę polecam :) Dziękuje za komentarz :)

      Usuń
  4. It sounds like a great product!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. It's A very good product, but I must use it systematicly :)

      Usuń
  5. Moim włosom przydałaby się kuracja takim olejkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. brzmi kusząco opis tego cuda:D ale najpierw muszę swe zapasy zużyć..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mimo zapasów go kupiłam... Taka moja natura :D

      Usuń
  7. wielokrotnie widzialam go w drogeriach .. w sumie tez o nim duzo dobrego slyszalam - jestem bardzo ciekawa Twoich obserwacji:))))))))) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooohh I've never seen this before. It looks great!!

    Kisses from Singapore
    ♡ Jaslin from http://justjaslin.blogspot.sg/

    OdpowiedzUsuń
  9. A brzuszki jaką metodą ćwiczysz? swoją własną?:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a6W , mozesz poszukać w google, naprawdę spłaszcza brzuszek :))

      Usuń
  10. Kasia i jak, działa ten olejek? Zastanawiam się nad kupnem :|

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak! Świetny jest :) wygładza blizny po tradziku, sa mniej widoczne :)
      Ja również sobie go dawałam do kąpieli, idealnie nawilza skóre, nie trzeba później balsamu :)

      Usuń
    2. a buteleczka na ile starcza przy takim użytkowaniu?? Słyszałam ze opóźnia procesy starzenia:) chyba sobie go kupię bo już nie wytrzymam:)

      Usuń
    3. J go stosuję regularnie i ani pół nie zużyłam :D

      Usuń
    4. No to kupuję :) przekonałaś mnie:)

      Usuń

Bardzo serdecznie dziękuję za każdy zostawiony komentarz.
Pozdrawiam! ;3