poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Winogronowy Peeling do ciała- Bebeauty SPA

Witam ! Dziś chciała bym pokazać ostatni kosmetyk do ciała, z którego jestem strasznie zadowolona.
Kupiłam go uwaga : w Biedronce ;D Nie wierzyłam w działanie tych kosmetyków, lecz ten peeling tak mnie zachwycił,  że przekonałam się  do kolekcji Bebeauty i zamierzam próbować też innych rzeczy.



Cena : 7 zł
Pojemność : 200 ml
Od producenta : Idealnie wygładza powierzchownie skóry. Naturalne substancje peelingujące głęboko oczyszczają i złuszczają martwe komórki naskórka. Skóra jest oczyszczona i jedwabiście gładka.
Kompozycja: Łupinki orzecha włoskiego, Czarna porzeczka, Ekstrakt z pestek winogron, Gliceryna.



Plusy:
  • Ładne, estetyczne opakowanie, podobne do tych The Body Shop,
  • Cena,
  • Produkt można zużyć do końca, pomaga nam w tym okrągłe opakowanie,
  • Zapach nie jest chemiczny, faktycznie czuć winogrona, bardzo lekki zapach
  • Bardzo fajny kolor
  • Jest bardzo wydajny, wystarczy nabrać troszkę na palec by posmarować dużą partię ciała,
  • Myje  skórę, pozostawiając ją super gładką nawet do kilku dni,
  • Po użyciu skóra jest odświeżona,
  • Ma średniej grubości  cząsteczki peelingujące, co umożliwia nam peelingowanie nawet twarzy,
  • Nie wysusza.


Minusy:
  • Mógłby mieć bardziej gęstą konsystencję, ale za tą cenę nie ma co narzekać ;)



Z tego co pamiętam to był Jeszce dostępny w wersji o zapachu wiśni i mango  ale niestety ja byłam pod koniec i zostało tylko winogrono.

Moja opinia :
Jestem z niego bardzo zadowolona ! Świetnie pachnie, wygląda a skóra jest wygładzona, w dotyku jak jedwab, odświeżona. Śmiało może konkurować z droższymi kolegami.
Serdecznie polecam, ale musicie się spieszyć, oferta dostępna do wykończenia zapasów.

Be INSPIRING, K.

8 komentarzy:

  1. U mnie to chyba się wyczerpują w minutę po rozpoczęciu bo nic dostać nie mogę w tej biedronce :|

    OdpowiedzUsuń
  2. No takie nowinki szybko znikają z pólek :) Może w innej miejscowości będzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. kurcze a ja tego nie widziałam nawet u siebie w Biedrze :((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm może to była oferta limitowana tylko na wieksze sklepy? No nie mam pojęcia ;/

      Usuń
  4. a ja mam borówkowy ;) absolutnie uwielbiam ten kosmetyk!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Borówkowy na pewno świetnie pachnie :)) Ja tak samo, pokochałam go od pierwszego użycia :)

      Usuń
  5. bardzo ciekawy ten Piling! :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo serdecznie dziękuję za każdy zostawiony komentarz.
Pozdrawiam! ;3