środa, 10 kwietnia 2013

Spring is coming!

Witam Was bardzo serdecznie w to iście wiosenne popołudnie!
Mam nadzieję , że w końcu wiosna zawita do nas na stałe i uraczy ciepłymi promieniami i pąkami nowych kwiatów :).
Ja dziś mam dzień wolny  z powodu stanu zdrowia, lecz teraz już czuję się lepiej i nie próżnuję. Z samego rana posprzątałam w domku, zjadłam śniadanko a teraz rozkoszując się nową herbatką przygotowuję się do egzaminów maturalnych, które jak wszyscy pewnie wiedzą są za niecały miesiąc...
Na poprawę humoru kilka wiosennych drobiazgów :)

Mój nowy fiołeczek w pięknym kolorze idealnie wpasował się w wystrój mojego pokoju .



Bazie zamiast kwiatów? Dlaczego nie! :) Oryginalny prezent prosto z serca od bliskiej osoby :))


No i oto mój herbatkowy faworyt, dla którego specjalnie poświęcę osobny post. Magia smaków i zapachów !
Nawet mój Franiu poczuł wiosenny klimat i figle mu w głowie  :D

Życzę Wam owocnej pracy w pozostałych dniach tygodnia!
Be INSPIRING,
K.

17 komentarzy:

  1. u mnie niestety nie widać wiosny to co za oknem bardziej przypomina jesienne klimaty ;/ dlatego mimo wszystko warto (za twoim przykładem) zrobić dla siebie coś miłego i poczuć choć namiastkę wiosennej aury - kolorowe kwiaty, kolorowy lakier na paznokcie i pyszny owocowy koktajl muszą na razie wystarczyć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie o dziwo cały dzień świeci słońce :) Ja kocham koktajle owocowe- są zdrowe, kolorowe i przede wszystkim pyszne :)Ja niestety na razie nie mogę pomalować paznokci żadnym z kolorowych lakierów, gdyż jestem w trakcie odżywkowej kuracji, ale może już niedługo :)
      Miłego dnia!

      Usuń
  2. Franiu jest genialny, a herbatka musi wybornie smakować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Herbatka jest wyborna, do nabycia w Biedronce :)

      Usuń
  3. uwielbiam takie fioleczki w pokoju :)))
    pozdrawiam serdecznie pa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś kupiłam sobie mini bratka na biurko :) Ogólnie to bardzo lubię kwiatki :)

      Usuń
  4. Uwielbiam Fiołki:) a psinka jest przesłodka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. słodki psiaczek, ja mam białego fiołeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. PRZESŁODKI JEST tWÓJ PIESEK!:)
    wiosna na szczęście przyszła już do nas pełną parą, a już się bałam, że zima nigdy się nie skończy:(

    OdpowiedzUsuń

Bardzo serdecznie dziękuję za każdy zostawiony komentarz.
Pozdrawiam! ;3