środa, 14 sierpnia 2013

My wddineing day - Photos


Dzień dobry! ;3
Kilka tygodni temu obiecałam Wam pokazać zdjęcia z mojego ślubu.
Odbył się 6 lipca 2013 i całkowicie zmienił moje życie.  Tego dnia czułam się jak prawdziwa księzniczka, humor  dopisywał i byłam bardzo podekscytowana.
Jest  to świadoma decyzja, pomimo młodego wieku wiedziałam, że to ta jedyna osoba na całe życie :-) Piękne uczucie....
Dziś znalazłam chwilkę i wstawiam moje ulubione fotografie :-)
Mam nadzieję,że się Wam spodobają , chętnie poczytam  opinie i Wasze ślubne wspomnienia :-)
Miłego oglądania!






Pozdrawiam, K.

3 komentarze:

  1. Życzę szczęścia na nowej drodze życie ;)
    Śliczną sukienkę miałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu, jeszcze raz gratuluję! Wyglądałaś pięknie:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasia co jest? dluuugo cię już nie ma.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo serdecznie dziękuję za każdy zostawiony komentarz.
Pozdrawiam! ;3